POTOVANJE JESENI 2010

zadar_aerop_lyon_0602.JPG (50550 octets)

08. september 2010

Zacnemo potovanje na Malo maso na potovanju z odhodom iz lyonskega letalisca ob  11 dopoldne  proti Londonu, kjer se presede na let Ryanair ki poleti ob 17 uri iz Stanstead letalisca za Zadar - Zemunik . Let je prijeten in prilzetimo ze ob 20h50 po lokalnem casu v Dalmacijo .Na letaliscu nas pricakojo prijatelji in smo ze v vasi Privlaka, kjer je ravno farno zegnanje in nasii prijatelji nas pricakujejo, ker dva dneva pozneje odpotujemo skupaj proti Italiji

zadar_easyjetr.jpg (3129 octets)

zadar_ryanair.jpg (2640 octets)

10 september 2010                                                                                                                                         Poletimo iz Zadra v popoldanskem casu za Bari z kompanijo kamor spada Ryanair - to je nizkocenovna irska  letalska druzba in to sva z Mladenom uspela dobiti povratno letalsko karto za reci in pisi celih 20 € po osebi. Po prihodu na letalisca . Iz letalisca do mesta je kakih 20 minut voznje z rednim avtobusom in od Air Terminala do hotela imamo samo kakih 200 metrov pes poti do Hotel Victor Via Domenico Nicolai 71, 70122 Bari

Univerza Aldo Moro

site_bari_beneska_palaca_0657.JPG (62112 octets) Beneska palaca

11.september 2010

Zgodovinski center mesta Bari se imenuje  Barivecchia («Bari vecchia»,  Stari Bari), ki ga je dal porusiti Frédéric II du Sv rimskega cesarstva mesto pa je bilo grajeno na razvalinah in normanskem obzidju. Bari je postal tudi prestolnice province z vsemi njenimi administrativnimi institucijami. Mesto je poznano zlasti po tem da je to najvecje pravoslavno mesto v Italiji saj se trume Rusov, Grkov, in ostalih romarjev zliva na grob svetega Miklavza (Nikolaja) Mest(o je tudi zelo poznano po juridicnih studijih tu je navecja italijanska pravna univerza imenovana Aldo Moro.Novi del mesta z priobaljem na Jadranskem morju je zelo prijetno za obiske Bari je tudi prestolnica pokrajine Apulija

site_bari_roi_monetengro.JPG (56874 octets)  Crnogorski kralj Nikola

site_Alberobello_SS_Cosma_Damiano.jpg (10679 octets)

Cerkev sv Kozma in Damijana

12.september  2010                                                                                                         V jutranjih urah vzamemo lokalni vlak ki nas popelje eno uro dalec iz Barija v   Arberobello - tipicna vasica v Pulji katere hise se imenujejo "trulli -edn. trullo" Zgodovina Arbelobella pride v zgodovino v drugi polovici 16 stol. Tu so bili lastniki  druzine Acquaviva, grofje plemeniti  Conversano, in  so naselili kmete da bi obdelovali njihovo zemljo ter si zgradili hise brez malte - to so trulli z stozicasto streko ploscatih kamnov, katere so pobrali po poljih  hise so potem lahko prenesli da se ni placevalo davkov kralju  - Ogled cel dan in povratek zvecer v Bari

site-arbelo-trg_0705.JPG (38696 octets).    site_bari_truli-arberobello_0738.JPG (43758 octets)    site_bari_vers vino primitivo 731.JPG (83630 octets)   site_arbeo_lojz_0725.JPG (53565 octets)

site_Alberobello_trulli_san_antonio.jpg (7871 octets)

Cerkev sv Antona -tip trullo

site_bari_katedrala_0650.JPG (40844 octets)

Katedrala v Bariju

13.september  2010

Dopoldne si ogledamo se eno zelo lepih bazilik svetega Nikolaja (Miklavza) katerega relikvije so Italijanski mornarji ukradli Turkom v Myri in pripeljali v Bari, kjer se zdaj te relikvije  svetnika tudi nahajajo. Na eni strani trga je bogosluzje grko-katolisko ali pa pravoslavno v sami baziliki pa rimo-katolisko, zraven je samostan patrov dominikancev, ki tudi oskrbujejo baziliko

V Bariju je tudi katoliska katedrala ki je bila grajenamed XIIe et XIIIe stol, na razvalinah bizantinske cesarske katedrale, ki je bila razrusena 1156 s strani Viljema Ier Sicilijanskega.

Mesto je leta 852 postalo središèe Saracenov na Apeninskem polotoku. Prvi emir obmoèja je bil Swadan. Pozno popoldne odletimo iz letalisca Bari zopet domov proti Zadru.

bari_ san_nicolas.jpg (36624 octets)

Naslednje potovanje - prezimitev v toplih krajih na Tenerifi (Kanarski otoki)